Niestety nie znaleziono żadnego produktu spełniającego kryteria wyszukiwania.
Serwis / naprawa pomp próżniowych i dmuchaw bocznokanałowych
Zajmujemy się konserwacją i kompleksowymi naprawami oraz sprzedażą oleju i części do POMP PRÓŻNIOWYCH DVP.
DVP oferuje różne typy pomp próżniowych (łopatkowe, rotacyjne, suche, itp.), które są szeroko stosowane w przemyśle. Regularny serwis pozwala utrzymać stabilną wydajność pompy oraz uniknąć kosztownych przestojów.
W zakresie prac:
- Wymiana oleju. Olej w pompie próżniowej pełni funkcję smarującą oraz uszczelniającą, dlatego jego poziom powinien być regularnie kontrolowany. Niski poziom oleju może prowadzić do przegrzewania i zużycia elementów pompy. Należy pamiętać, że częstotliwość oleju uzależniona jest od warunków w jakich pracuje pompa (zapylenie, wilgotność itp.)
- Wymiana filtrów - aby zapobiec spadkowi wydajności i zwiększonemu zużyciu elementów pompy.
- Wymiana łopatek wirnika – łopatki należy regularnie sprawdzać pod kątem uszkodzeń i zużycia. Jeśli łopatki wykazują widoczne oznaki zużycia, powinny zostać wymienione, aby uniknąć awarii pompy i zapewnić jej efektywną pracę.
- Wymiana uszczelnień - wszelkie uszkodzenia uszczelnień mogą prowadzić do spadku próżni oraz wycieków oleju.
- Wymiana łożysk - odpowiedzialnych za płynną pracę pompy.
- Przegląd i konserwacja elementów elektrycznych, w tym naprawy silników
- Czyszczenie wnętrza pompy, gdzie często gromadzą się osady olejowe lub zanieczyszczenia, które obniżają jej efektywność. Regularne czyszczenie wnętrza pompy pozwala na zachowanie jej wydajności
Serwis Vervo oferuje również naprawy dmuchaw bocznokanałowych FPZ.
Najczęściej obejmują one:
- Wymianę łożysk – w wyniku pracy na wysokich obrotach, łożyska zużywają się, co prowadzi do zwiększonego hałasu, wibracji i obniżenia wydajności urządzenia. Regularna wymiana łożysk zapobiega poważniejszym awariom. W przypadku problemów z łożyskami sprawdzamy także osiowość wału oraz jakość smarowania.
- Naprawę silnika elektrycznego - w przypadku problemów z silnikiem konieczne może być jego przezwojenie, wymiana szczotek lub nawet całego silnika, zwłaszcza jeśli wykazuje znaczne oznaki zużycia.
- Naprawy wirnika i obudowy - występujące szczególnie gdy urządzenie pracuje w warunkach dużego zapylenia lub wilgotności.