Screw compressor direct driven variable speed with permanent magnet motor iCD18-10
On order
Parametry techniczne
Type | Variable speed |
Drive type | Direct |
Capacity [m3/min] range | 0.74 - 2.70 |
Power [kW] | 18 |
Max power at full load [kW] | 23.1 |
Min-max shaft power [kW] | 8.5 - 21.1 |
Specific Power [kW/(m3/min)] | 12.1÷8.6 |
Total current at full load [A] | 36.4 |
Ciśnienie [bar] | 9.5 |
Minimum working pressure [bar] | 4 |
Pressure max [bar] | 10 |
Min-Max RPM | 1200 - 3000 |
Noise level [dB(A)] | 69 |
Oil tank capacity [l] | 10 |
Residual oil [ppm] | 2÷4 |
Protection class [IP] | 54 |
Insulation Class | F |
Dryer | no |
Tank | no |
Lenght [mm] | 1489 |
Width [mm] | 712 |
Height [mm] | 1226 |
Weight [kg] | 440 |
Outlet Air diameter | 1 1/4" |
Outlet air temperature (over ambient temperature) [°C] | 8÷10 |
Outlet cooling temperature (over ambient temperature) [°C] | 25 |
No. of Motor/Fan poles. | 6 |
Power supply [V/Ph/Hz] | 400/3/50 |
Wersje produktu
Product description
Seria innowacyjnych sprężarek śrubowych iCD to nowa generacja urządzeń w sektorze sprężonego powietrza. Konstrukcja z przetwornikiem częstotliwości (umożliwiającym pracę ze zmienną prędkością regulowaną bezstopniowo) oraz silnikiem z technologią magnesów trwałych, pozwala na oszczędność energii nawet do 50% przy zachowaniu dużej niezawodności i doskonałych osiągów, nawet w ekstremalnie trudnych warunkach środowiskowych.
Silnik z magnesami trwałymi, który bezpośrednio napędza sprężarkę, nie posiada łożysk, elastycznych sprzęgieł ani uszczelek wału silnika, co eliminuje wszystkie części podlegające zużyciu, wyciekom i wymianie.
W zależności od wersji, kompresor iCD może wyposażony być w opcjonalny osuszasz i/lub zbiornik.
Najważniejsze cechy sprężarek IES serii iCD:
- zmienna prędkość obrotowa silnika i kompresora - dostosowanie do zapotrzebowania na sprężone powietrze
- regulacja produkcji sprężonego powietrza w zakresie od 20 do 100% wydajności sprężarki umożliwia kontrolę zużycia energii proporcjonalnie do dostarczanego przez sprężarkę powietrza
- brak problemów związanych z prądami udarowymi podczas rozruchu
- eliminacja spadków ciśnienia podczas normalnej pracy.
- Poziome dwustopniowe sprężanie z dwoma silnikami bezprzekładniowymi z magnesami trwałymi
- wysokowydajne silniki z magnesami trwałymi
- 100% efektywność dzięki bezstratnemu przeniesieniu napędu
- stałe ciśnienie pomiędzy dwoma stopniami
- brak problemów z przekładnią
- brak problemów ze sprzęgłem śrubowym silnika
- brak problemów z łożyskami silnika